Strona główna

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych pozyskanych od Użytkowników w związku z korzystaniem z serwisu internetowego www.hr-opticenter.pl.

§ 1

Administrator Danych Osobowych

  1. Administratorem Danych Osobowych jest OPTeam S.A. z siedzibą w Tajęcinie 113, 36-002 Jasionka wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy pod numerem 0000160492; NIP 813-03-34-531, o kapitale zakładowym 730.000 zł, (zwanym dalej „Administratorem”).
  2. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.).
  3. Administrator dba o bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Użytkowników, tj. danych zbieranych podczas kontaktu – adres e-mail, imię, nazwisko, numer telefonu, dane firmy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  4. Administrator automatycznie zbiera: adres ip, domena, dane identyfikacyjne przeglądarki, typ systemu operacyjnego oraz inne dane automatycznie przekazywane przez przeglądarki.

§ 2

Cel i zakres gromadzonych danych

  1. Dane są gromadzone do celów związanych z realizacją usług marketingowych oraz bilingowych.
  2. Dane zbierane podczas kontaktu są wykorzystywane tylko do odpowiedzi na pytania Użytkownika.
  3. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.) Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawienia, usuwania oraz prawo sprzeciwu w przypadkach wymienionych w ww. Ustawie. W tym celu winien on wysłać do Administratora wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej kontakt@hr-opticenter.pl, wskazując jednocześnie sposób w jaki zmiana ta powinna zostać dokonana.
  4. Użytkownik ma prawo odwołać w każdym czasie zgodę udzieloną Administratorowi na przetwarzanie jego danych osobowych. W tym celu winien on wysłać do Administratora wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej kontakt@hr-opticenter.pl z prośbą o usunięcie jego danych osobowych. Po usunięciu danych osobowych Użytkownika, Administrator nie jest uprawniony do ich dalszego przetwarza, chyba że takie uprawnienie wynikać będzie z właściwych przepisów prawa.

§ 3

Udostępnianie danych osobowych

  1. Administrator zobowiązany jest chronić zgromadzone dane osobowe na koncie Użytkownika zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i ochrony danych.
  2. Dane osobowe w żaden sposób nie będą przekazywane oraz sprzedawane podmiotom trzecim.
  3. Administrator uprawniony jest do udostępnienia danych osobowych Użytkowników wyłącznie podmiotom, które zostały do tego upoważnione na podstawie właściwych przepisów prawa.

§ 4

Pliki cookie

  1. Na stronie są wykorzystywane pliki cookie. Pliki cookie stanowią dane informatyczne, przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych.
  2. Pliki cookie są używane do podtrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, do celów statystycznych oraz celów związanych z ulepszaniem systemu.
  3. Pliki cookie zawierają dane służące do identyfikacji zalogowanego użytkownika.
  4. Pliki cookie nie zawierają danych osobowych.

§ 5

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności.

Zaloguj się do konta

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
Nasi eksperci

Subskrybuj newsletter